Kako izmijeniti narudžbu
Ovisi o statusu Vaše narudžbe.
Za bilo kakav zahtjev, molimo kontaktirajte MARNIC korisničku podršku što je prije moguće, s brojem narudžbe i referencom vašeg proizvoda (proizvoda) na e-mail sales@marnic.hr i mi ćemo učiniti sve što možemo kako bi zadovoljili Vaš zahtjev.
Preuzimanje naručenih proizvoda
Kao što je navedeno u našim “načinima dostave”, trenutno nudimo samo preuzimanje iz našeg Skladišta u samom centru Zagreba. Možete postaviti željeni datum i vrijeme preuzimanja i naš MARNIC logistički tim će se pobrinuti da vas Vaš artikl čeka spreman za otpremu.
Dostupnost proizvoda
Proizvodi su dostupni unutar granica raspoloživih zaliha, podložnmi zalihama dostupnim kod naših dobavljača i trenutnim narudžbi naših klijenata.
Neki od naših proizvoda izrađuju se samo po narudžbi i uključuju dodatno vrijeme isporuke – vrijeme proizvodnje. Ovi rokovi su navedeni u opisu članka.
Ako je proizvod s oznakom “na zalihi” naručen, ali u konačnici nedostupan, obavijestit ćemo Vas u najkraćem mogućem roku. Za ovaj artikal bit će vraćen novac, a Vi ćete biti povratno obaviješteni o dostupnosti proizvoda u trentuku kad isti bude na zalihama.