
KOJE SU CIJENE? JESU LI SA PDV-om?
KAKO MOGU KONTAKTIRATI KORISNIČKU PODRŠKU?
KAKO DA ZNAM JE LI MOJA NARUDŽBA ZAPRIMLJENA?
KOJU VRSTE PAKIRANJA KORISTITE?
KORISNE INFORMACIJE
Ovisi o statusu Vaše narudžbe.
Za bilo kakav zahtjev, molimo kontaktirajte MARNIC korisničku podršku što je prije moguće, s brojem narudžbe i referencom vašeg proizvoda (proizvoda) na e-mail sales@marnic.hr i mi ćemo učiniti sve što možemo kako bi zadovoljili Vaš zahtjev.
Da, možete.
Kao što je navedeno u našim “načinima dostave”, trenutno nudimo samo preuzimanje iz našeg Skladišta u samom centru Zagreba. Možete postaviti željeni datum i vrijeme preuzimanja i naš MARNIC logistički tim će se pobrinuti da vas Vaš artikl čeka spreman za otpremu.
Proizvodi su dostupni unutar granica raspoloživih zaliha, podložnmi zalihama dostupnim kod naših dobavljača i trenutnim narudžbi naših klijenata.
Neki od naših proizvoda izrađuju se samo po narudžbi i uključuju dodatno vrijeme isporuke - vrijeme proizvodnje. Ovi rokovi su navedeni u opisu članka.
Ako je proizvod s oznakom "na zalihi" naručen, ali u konačnici nedostupan, obavijestit ćemo Vas u najkraćem mogućem roku. Za ovaj artikal bit će vraćen novac, a Vi ćete biti povratno obaviješteni o dostupnosti proizvoda u trentuku kad isti bude na zalihama.
FAQ - Učestalo Postavljana Pitanja MARNIC-a nastoje na najbolji način,najbrži i najdetaljniji način odgovoriti na sve Vaše zahtjeve. Ako i dalje želite stupiti u kontakt s nama, pozivamo Vas da nam pošaljete email na sales@marnic.hr ili da nas kontaktirate unutar radnog vremena putem telefona na 01/3730 315.


OPĆE INFORMACIJE
Trenutno nudimo preuzimanje iz našeg skladišta u centru Zagreba.
Međutim, ako želite da Vam se narudžba pošalje kurirskom službom, kontaktirajte nas putem e-maila na sales@marnic.hr ili putem telefona na 01/3730 315 i mi ćemo pokušati organizirati dostavu. Svi troškovi dostave bit će Vam predočeni prije dogovora o otpremi, a troškovi će biti dodani računu po kojem je potrebno izvršiti plaćanje.
Trenutačno u MARNIC web trgovini imamo mogućnost plaćanja prema ponudi koju Vam dostavljamo nakon uspješne narudžbe.
Nakon što uspješno izvršite narudžbu u našoj web trgovini, primit ćete email s potvrdom da smo narudžbu zaprimili. Uvijek se trudimo da Vam u roku od 24 sata odgovorimo s ponudom - računom i jasno ispisanim uputama za plaćanjem prema kojoj je potrebno izvršiti plaćanje.
Svoju narudžbu možete naručiti 24/7.
Proces naručivanja sastoji se od nekoliko jednostavnih koraka, i potrebno je:
– jasno identificirati odabrane proizvode s opcijama boja, veličinama naznačenim na stranici,
– navesti tražene količine po proizvodu,
– navedite podatke potrebne za preuzimanje (Pick-Up) u našem skladištu.
To se posebno odnosi na točan datum, vrijeme preuzimanja, kao i na adresu e-pošte i telefonski broj,
– pročitati i prihvatiti opće uvjete prodaje,
– i na samom kraju, prijeđite na plaćanje.
Nakon što završite s narudžbom u našoj web trgovini, primit ćete email s potvrdom da smo narudžbu zaprimili. Trudimo se da Vam u roku od 24 sata odgovorimo s uputom za plaćanje i ponudom - računom prema kojoj je potrebno izvršiti plaćanje.
FAQ - Učestalo Postavljana Pitanja MARNIC-a nastoje na najbolji način,najbrži i najdetaljniji način odgovoriti na sve Vaše zahtjeve. Ako i dalje želite stupiti u kontakt s nama, pozivamo Vas da nam pošaljete email na sales@marnic.hr ili da nas kontaktirate unutar radnog vremena putem telefona na 01/3730 315.